Kontakt Talkonsulenten

LEDER DU EFTER ET FIRMA MED MANGE ÅRS
ERFARING INDEN FOR BOGHOLDERI?
SÅ VELKOMMEN TIL TALKONSULENTEN


FLYT DIT BOGHOLDERI UD I SKYEN





HVORDAN ARBEJDER TALKONSULENTEN

Talkonsulenten (jeg, Ann-Marie) har valgt den papirløse udgave, hvilket indebærer at jeg arbejder web baseret (= via internettet) og at alle bilag bliver indscannet.


HVORFOR SKAL DU VÆLGE EN EKSTERN BOGHOLDER SOM TALKONSULENTEN I STEDET FOR AT ANSÆTTE EN?

Det skal du, fordi du hos Talkonsulenten:
* kun betaler for medgået tid
* ingen bekymring har ved sygdom og ferie
* ikke behøver en kontorplads
* kan kontakte mig efter almindelig åbningstid



JA, DU KAN FINDE EN BOGHOLDER TIL EN MINDRE TIMEPRIS END TALKONSULENTEN.

Men ligesom i dit erhverv hænger pris og kvalitet unægtelig sammen, ikk’ .
Ordentlig og korrekt bogføring er lidt som et isbjerg – du ser kun toppen af det arbejde, der skal være i orden – de 10 % af isbjerget, der er synlige. Talkonsulenten står inde for, at de andre 90 % af arbejdet også er korrekt udført.
Det drejer sig om tryghed og tillid for dig, det er trods alt dine regnskabstal du lægger frem til en samarbejdspartner!
De revisorer Talkonsulenten arbejder sammen med i dag, udskriver lavere regninger til de fælles kunder. Det gør de fordi Talkonsulentens arbejde danner grundlag for det arbejde revisoren skal igennem – og når forarbejdet er godt, bliver revisorens arbejde lettere og tager mindre tid!



HVILKE FORDELE HAR TALKONSULENTENS ARBEJDSMETODE ELLERS FOR DIG?

*Du behøver ikke at have en arbejdsplads stående til mig.
*Du kan få hjælp til at finde bilag, fakturaer, kreditnotaer m.m., jeg skal bare være på Internettet – og det er jeg stort set altid.
*Jeg er også tilgængelig efter kl. 16 – det er jo oftest der, du har tid til administrationen.
*Du får efter behov lister over de ting der skal afklares, mgl. bilag osv.
*Du får ikke bare en bogholder, men en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med meget mere af det praktiske arbejde i hverdagen. Opsætning af scanner, udfyldelse af indberetnings skemaer til det offentlige, pension, sygdom og meget meget andet papirarbejde.



HVEM ER TALKONSULENTEN SÅ?

Jeg, Ann-Marie Hansen, startede Talkonsulenten i 2007 efter nogle år som fritidsbogholder i min mands firma og mange år som ledende sygeplejerske. Talkonsulenten begyndte som et enkeltmandsfirma, men efter god udvikling og vækst omdannede jeg det i 2011 til Talkonsulenten Aps, ejet og drevet af mig.
Jeg har ingen ansatte, men betjener mig af faste underleverandører i den udstrækning mine kunder ønsker andre opgaver udført, f.eks database udvikling, hjemmeside hjælp, web shops og meget mere.
Det vil altid være mig, du har den overordnede kontakt med, og det er vigtigt for mig, at du ikke behøver snakke med både den ene og den anden underleverandør med mindre du selv ønsker det.


INDSCANNING AF BILAG – HVORFOR NU DET?

De fleste af dine samarbejdspartnere/leverandører kan i dag sende fakturaer m.m. via e-mail, altså elektronisk – ingen papirer og ingen fakturaer der bliver borte i posten! Du videresender bare mailen til Talkonsulenten.
Når du tanker og køber småting scanner du kvitteringen med din smartphone og sender bilaget med det samme, så skal du ikke tænke mere på det = altså slut med krøllede og ulæselige kvitteringer fra lommeulden.
Alle bilag er tilgængelige i ét system, og når du, din revisor eller Talkonsulenten kigger på dem, er det de samme informationer alle ser.
Uanset hvor du er, kan du trække et bilag frem, du skal bare have Internet adgang – og det har du jo nok!
Du behøver ikke at gemme papirbilag i mapper på reoler i mindst 5år.
Revisoren skal ikke have ”dine bilagsmapper” til gennemsyn hvert år, alt kan ses der hvor revisoren sidder!